Pályázatok

Főoldal /

Pályázatok

Főoldal /

Pályázatok

Széchényi 2020

Adós neve: PANER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű társaság
A Beruházás rövid bemutatása: A Repipe Lining System modern gépeinek vásárlásával, új
technológia bevezetése a társasházakejtővezetékeinek felújításában. Tevékenységi kör és a
foglalkoztatottak számának bővítése.
A Hitelprogram elnevezése: GINOP-8.3.5-18 MIKRO-, KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK
TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM
A Hitelprogram azonosítójele: GINOP-8.3.5-18

Széchényi Terv Plusz

A kedvezményezett neve: Paner Kft
 A képzések elnevezése és célja;
GINOP Plusz-3.2.1-21 – A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül
A támogatás összege: 2.641.424 Ft
A képzések részletes bemutatása;
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2022.
– Irodai szoftverek használata: Excel & Word 2022.09.02-2022.12.02.
– Alapkompetenciák fejlesztése: pénzügy a mindennapokban 2022.12.09-2023.01.06
– Kommunikáció és hatékony ügyfélkezelés 2023.01.12-2023.03.24

Képzési programok
  • Irodai szoftverek használata: Excel & Word (80 óra)
  • Kommunikáció és hatékony ügyfélkezelés (72 óra)
  • Alapkompetenciák fejlesztése: pénzügy a mindennapokban (32 óra)

Cégünk jövőképe a meghatározó piaci szerep, a növekedés mind létszámban, mind az alkalmazott  technológiák terén, ennek viszont elengedhetetlen feltétele, hogy munkatársaink hatékony, önálló munkavégzésre legyenek képesek úgy, hogy közben a központi információs hálózat aktív, szerves részét képezzék.

Szakirányú fejlődésük alapfeltétele, hogy magabiztosságukat, önértékelésüket megnöveljük azáltal, hogy számítástechnikai, pénzügyi és kommunikációs ismereteiket a munkavégzéssel kapcsolatos témákban fejlesztjük.

Azért választottunk belső képzési módot, mert hiszünk abban, hogy az alapismeretek elsajátítása gördülékenyebb, a segítségkérés az oktatótól könnyebb, egy belsőséges kollegiális viszony esetén. 

1. ECDL számítógépes alapismeretek
A képzés célja

A cég mindennapi működésében szükséges a számítógépek használata. Vannak elengedhetetlen alapszoftverek és olyan kiegészítő programok, app-ok amelyek megkönnyítik a vállalati kommunikációt, tervezést. Célunk, hogy a képzésben résztvevők alkalmazni tudják ezeket az ismereteket a munkájuk során, a gyakorlatban, és a vállalati kommunikáció, adminisztráció stb. gördülékenyebb, modernebb legyen.

A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:

  • az irodai alapszoftvereket,
  • internet használatát és az elektronikus levelezést,
  • mobil telefonon futtatható alkalmazásokat,
  • a cég által preferált kapcsolattatási módokat és eszközeit,
  • a Social Media alkalmazását a cég előnyére,
  • Netikett – ismereteket,
  • a cég által alkalmazott moduláris vállalatirányítási rendszert.

2.
Kommunikáció és hatékony ügyfélkezelés
A képzés célja

A mindennapi életben és kiemelten a céges viszonyok között, a dolgozók elsajátítsák a helyes kommunikációs alapelveket. Értsék és alkalmazzák a technikákat a jobb cégmegítélés, hatékonyabb működés és ügyfélelégedettség érdekében. Célunk, hogy a képzésben résztvevők felismerjék az alapvető típusokat, a cégpolitikának megfelelően tudjanak reagálni. megőrizzék és javítsák a cégről kialakult pozitív képet. Fontos számunkra hogy mind a cégen belüli, mind a cégből kimenő kommunikáció gördülékeny, harmonikus és média szinten is vállalható legyen

A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:

  • a kommunikáció alap formáit és szabályait,
  • a személyiség típusokat, kommunikációs stílusokat
  • a konfliktus kezelés alapjait,
  • az angol nyelvű minimum szintű kapcsolattartást,
  • a cég által igényelt etikai minimumokat,
  • a gyakorlati szinten alkalmazzák az ügyfélelégedettség eléréséhez szükséges technikákat,

3. Pénzügyi alapismeretek
A képzés célja

A mindennapi életben és kiemelten a céges viszonyok között, a dolgozók pontos alapismereteket szerezzenek a pénz, a pénzforgalom, a terhek és juttatások rendszerében. Célunk, hogy a képzésben résztvevők megfelelő pénzügyi tudatosságra tegyenek szert, felismerjék az alapvető összefüggéseket, gyakorlati tanácsok révén a résztvevők könnyebben tudják kezelni a pénzügyeiket, javíthatják általános pénzügyi helyzetüket. Célunk, hogy megértsék a cég által nyújtott bér és béren kívüli juttatások valós, piaci értékét és a vállalat ehhez kapcsolódó filozófiáját.

A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:

  • a pénz formáit és funkcióit,
  • a munkabér elemeit,
  • a munkavállalóknak járó támogatásokat,
  • az adónemeket,
  • a nyugdíj alapjait,
  • a cég által előírt pénzkezelési eljárásokat,
  • és a Cafetéria rendszerét, elemeit.