GINOP Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül
Képzési programok
- Irodai szoftverek használata: Excel & Word (80 óra)
- Kommunikáció és hatékony ügyfélkezelés (72 óra)
- Alapkompetenciák fejlesztése: pénzügy a mindennapokban (32 óra)
Cégünk jövőképe a meghatározó piaci szerep, a növekedés mind létszámban, mind az alkalmazott technológiák terén, ennek viszont elengedhetetlen feltétele, hogy munkatársaink hatékony, önálló munkavégzésre legyenek képesek úgy, hogy közben a központi információs hálózat aktív, szerves részét képezzék.
Szakirányú fejlődésük alapfeltétele, hogy magabiztosságukat, önértékelésüket megnöveljük azáltal, hogy számítástechnikai, pénzügyi és kommunikációs ismereteiket a munkavégzéssel kapcsolatos témákban fejlesztjük.
Azért választottunk belső képzési módot, mert hiszünk abban, hogy az alapismeretek elsajátítása gördülékenyebb, a segítségkérés az oktatótól könnyebb, egy belsőséges kollegiális viszony esetén.
Teams link:
https://meet.google.com/eoe-gwyy-qod
1. ECDL számítógépes alapismeretek
A képzés célja
A cég mindennapi működésében szükséges a számítógépek használata. Vannak elengedhetetlen alapszoftverek és olyan kiegészítő programok, app-ok amelyek megkönnyítik a vállalati kommunikációt, tervezést. Célunk, hogy a képzésben résztvevők alkalmazni tudják ezeket az ismereteket a munkájuk során, a gyakorlatban, és a vállalati kommunikáció, adminisztráció stb. gördülékenyebb, modernebb legyen.
A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:
- az irodai alapszoftvereket,
- internet használatát és az elektronikus levelezést,
- mobil telefonon futtatható alkalmazásokat,
- a cég által preferált kapcsolattatási módokat és eszközeit,
- a Social Media alkalmazását a cég előnyére,
- Netikett – ismereteket,
- a cég által alkalmazott moduláris vállalatirányítási rendszert.
2. Kommunikáció és hatékony ügyfélkezelés
A képzés célja
A mindennapi életben és kiemelten a céges viszonyok között, a dolgozók elsajátítsák a helyes kommunikációs alapelveket. Értsék és alkalmazzák a technikákat a jobb cégmegítélés, hatékonyabb működés és ügyfélelégedettség érdekében. Célunk, hogy a képzésben résztvevők felismerjék az alapvető típusokat, a cégpolitikának megfelelően tudjanak reagálni. megőrizzék és javítsák a cégről kialakult pozitív képet. Fontos számunkra hogy mind a cégen belüli, mind a cégből kimenő kommunikáció gördülékeny, harmonikus és média szinten is vállalható legyen
A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:
- a kommunikáció alap formáit és szabályait,
- a személyiség típusokat, kommunikációs stílusokat
- a konfliktus kezelés alapjait,
- az angol nyelvű minimum szintű kapcsolattartást,
- a cég által igényelt etikai minimumokat,
- a gyakorlati szinten alkalmazzák az ügyfélelégedettség eléréséhez szükséges technikákat,
3. Pénzügyi alapismeretek
A képzés célja
A mindennapi életben és kiemelten a céges viszonyok között, a dolgozók pontos alapismereteket szerezzenek a pénz, a pénzforgalom, a terhek és juttatások rendszerében. Célunk, hogy a képzésben résztvevők megfelelő pénzügyi tudatosságra tegyenek szert, felismerjék az alapvető összefüggéseket, gyakorlati tanácsok révén a résztvevők könnyebben tudják kezelni a pénzügyeiket, javíthatják általános pénzügyi helyzetüket. Célunk, hogy megértsék a cég által nyújtott bér és béren kívüli juttatások valós, piaci értékét és a vállalat ehhez kapcsolódó filozófiáját.
A képzés során a képzésben résztvevők ismerjék meg:
- a pénz formáit és funkcióit,
- a munkabér elemeit,
- a munkavállalóknak járó támogatásokat,
- az adónemeket,
- a nyugdíj alapjait,
- a cég által előírt pénzkezelési eljárásokat,
- és a Cafetéria rendszerét, elemeit.